When i first saw you smile at me I didnt die

Underbar helg, sol, jordgubbar, träning och massa härligt! Och inte nog med det derbyt på Tisdag så kände för att tagga till lite med en av mina absoluta favoriter!
Sommaren är på gång, pollen är här och skolan är snart slut - SNART ÄR DET SOMMAR LOV!


Blev ganska nöjd iallafall!
"inatt jag drömde något som jag ofta drömt förut, jag drömde vi tog sm-guld och djurgårn åkte ut"

Nu ska jag tillbringa resten av denna helg med plugg vilken jag små gjort hela dagen, träningslära och kost!
perfekt nu när jag börjat gymma så jag vet vad som faktiskt händer med min kropp
"anatomi". Ha en awesome vecka boy´s and girls!

Sol, jordgubbar - summer feeling!

"ville inte snacka om det så jag sa upp vår vänskap, jag kanske gjorde fel men det kändes helt bra men att leva utan dig det kanske blir svårt. Men det vart som du ville du har ett eget val, men ångrar du dig kanske jag finns kvar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0