tentan den får gå hur den vill

Nu var det ett tag sen! Har varit hemma hela dagen, är ju dock sjuk. Kollat på justin bieber filmen "never say never" oh min gud vad den är dålig. När jag kände att den äntligen skulle sluta hade halva gått!!

Jag har även gått och gift mig med min käraste vän Tommie, kände att det blev dags nu efter 5 år tillsammans.


Thats my boy!

hehe, mer än att jag är dö sjuk med värsta hostan och lock i öronen är allt bra livet leker när jag har matteprov, spanska "modeshow" och även så ska jag till underbara tandläkaren! IMORGON! Japp livet leker verkligen med mig just nu. sen även har jag fått låna en hårddisk med filmer av Eric så lite nöje blir det nu iallafall, så har jag fixat TE and what for it.. (varmt vatten,citron och honung i ett glas) äckligaste som finns men vad gör man inte för sin hals liksom hehe.

puss på er!

nu ska min hals läka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0