If i choose you over sleep, you better feel fucking special..

Tjena! 

Nu är jag här igen. Har varit en skön dag idag, sol och skön vårvärme. Har varit i skolan sen så träffa jag på Tilda vid backlura skolan och hennes vänner. Klättrade i träd vilket jag inte gjort sen jag var i deras ålder (10?). Kul var det iallafall och blev åtminstånde 2 timmar i solen. Nu ska jag väll sova sola imorgon, sen fyller min pappa år! :D
Köpt ölglas till honom (hoppas han inte läser min blogg!) nej men det är bara "skit" ölglas så han har några att vara mindre rädd om. Och mamma... nej hon VET jag läser min blogg så det kan jag inte skriva heh, hon fyller också år imorn snar framtid. 

Ha en bra vår allesammans! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0