what a hell

Tjeeeena!

Vet ni vad jag märkt? Killar och tjejer sårar EXAKT lika mycket, vi tjejer skyller bara på killarna och att det är dom som är felet, men även fast jag är tjej så blir man skit trött på sig själv, typ skit sur över att "han" inte smsar? öhm wtf? Smsa själv? skit sur för att han inte gör ett hjärta eller en smiles? asså allvarligt. Vi tjejer blir så löjligt sura på killar helt i onödan vilket gör att dom tillslut tröttnar på oss. Är ni som mig svårt att binda sig osv, lovar dig, de e samma gamla visa vaaaarje gång, börjar prata, börjar smsa, börjar träffas, sen så helt plötsligt så finns det inga känslor? sen kommer orden du är dum i huvudet, jobbig, eller värst av allt hora (dock inget jag varit med om). Men väldigt många som blir kallade för hora. Okej, alla blir sårade det är nått man lärt sig, get over it. Det är faktiskt inte så svårt!
Säger bara de, både killar & tjejer är likadana, tjejer är lite fjantigare, killar vågar stå för vad som tkr och tänker (oftast). Nej sånthär med förhållande och killar är nått jag inte riktigt förstått än, men det kommer väll, ni vet "den rätta för en själv". Innan måste man bli sårat ett antal ggr!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0