man kan inte sakna något man aldrig haft

Det tog slut för länge sen men du finns fortfarande överallt.

ALLA har sina egna synvinklar på sig själv, som jag ogillar mina äppelkinder, hatar mina två "vampyrtänder" som sticker ut lite, men även fast jag ogillar dessa saker betyder det inte att man har dåligt självförtroende, tålamod är starkare än folks elaka ord. Lösningen är inte att vara iskall och skita i folks fördommar, fördommar har alla.
Jag drar inte alla över en kant. Men när man har tid att tänka gör man det, och detta är vad jag tänker på.

Jag kan inte sluta tänka på allt, det går inte att förtränga.
Dessa långa nätter både du & jag varit med om. Alla gången jag kollat på månen och hoppas på att du kollar på samma sak, tänker som jag. Fast jag vet att du inte gör det, varför skulle du?
Nätterna kommer fortsätta vara tvärtom vad man vill själv.


Jag saknar mest av allt dessa stunder man skrattar så mycket så man inte kan andas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0