if you start miss me, just remember I didn't walk away, you let me go

  • "Hur mycket..? Va fan, tusen spänn… du kan skriva två tusen direkt, jag tänker köra här i morgon också" 
  • "Jamän… hade jag sett skylten hade jag inte kört där… fattar du väl"
  • "Vi kan sluta diskutera, du är inte på min intellektuella nivå märker jag"
  • "Kom igen, jag fick ju böter igår"
  •  "Jag skulle inte ha köpt kinamat... då hade jag inte hamnat här"

Dessa plocka jag ut från afronbladet, tydligen minnesvärda ursäkter och även ökända hos polisen år 2011!
Nämen, dom kommer komma om nåra år igen ska ni se ..

Första skoldagen givk bra, fick en fet text första lektionen och kände att jag bara inte ORKADE skolan just då.
nemen då blev det historia och hon säger att vi även inte har nån svenska och att vi ska få veta slutbetyget för historia en och en sen fick man gå, och jag var först! Tur eller vaddå?

Så det blev en rätt bra skoldag ändå, imorrn kommer en till.. Sen hundvakt hemma hos mamma.
men nu ska jag försöka sova.
Pussilipuss godatt!


Blev två matcher då skellefte spelade som jag kollde på eftersom lilla simon spelade!
Hade saknat den grabben mycket, även hans bror! 
Godnatt!
 
Turkiet!!
Jag och simon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0