hälsa ditt hjärta att dina dagar e slut

saying hello to stockholm!!
Tjaaaa igen, va uppe i dalarna nydligen, de va bra till jag fick en flipp på alla eftersom dom vägrade hålla käften halv 5 på natten, så sov nere på golvet en hel natt. Dagen där på åkte jag och linnéa till sala och va där och sov såååååå jävla skönt och vi kollade på beck- Levande begravd. Hur bra som helst avslutade kvällen men "mumien" dog typ skit läskig. Nu e jag hemma igen och början kl 8 imorgon och går till kl 16.. japp de satt bra.
Kommer fan dö, jag måste skicka in ett arbete nu också känns också lite sådär roligt.
Aja ska ta det lungt nu puss och kram! ♥
I livet finns fem saker som du ej får tillbaka:
Stenen... som redan är kastad.
Orden... som du redan sagt.
Tillfälligheter... som du ej tog.
Tiden... som redan gått.
............Personen... som du inte möter igen.
Livet är kort! Bryt mot reglerna.
Ge förlåtelse snabbt. Kyss sakta.
Älska starkt. Skratta hysteriskt
och Ångra inget som fick dig att le....


tackar den personen som uppfann vatten toan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0