tusen gånger om

Fina vännen! :)


Tjaaaa gott folk!
Sitter just nu och lyssnar på den här låten "var ska vi sova inatt?"! Den är sååååå sommar, när vi fick för oss att det var JAG HAR EN BÄDD SOM STÅR TOM. Vi va helt 100% på att det va bädd inte säng. Sen kom den där skåningen Emil dårå och sa att de va säng, hahahaha. Och manas blick när hon insåg att det var säng.. Minns de som igår. Låten är även minne från när vi var på allsång på skansen! Hahaha, jag saknar den där sommaren, den gick alldeles för fort! Blir nått ovanligt för mig på Onsdag, ska däremot träna, alltså nu pratar jag inte cykla alltså TRÄNA, ska köra MMA, eller aa Thaiboxning till och börja med. Jag är ju taggad såklart, men samtidigt nervös. Mamma säger ju att jag inte ska tramsa?! öh... det är väll det ända jag är bra på? haha. Aja, slåss kommer ju funka också, får tänka att jag slår massa idioter man stött på under åren. Aja nu ska jag inte tråka ut er mera, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0