One day your going to miss her chasing you, your going to miss her annoyingness, and your going to miss how much she cared.

Give me your eyes for just one second

Give me your eyes so i can see

Everything that i keep missing

Tjeeeeeenare! Sitter hemma vilket jag gjort heeela dagen! Det var skönt, var vinterfridlufsdag idag och fanns vandring och curling kvar så bestämde mig för att inte gå :) får se vad som händer ikväll. Ska iallafall träffa pontus imorrn och sen vara i haninge ett tag. Rätt skönt skönt ändå.
Nu år det iaf dag 15 och det är något jag saknar
Jag saknar att vara liten! Saknar allt jag inte har kvar egentligen! Man ska inte ångra nått som fått en att le.
Så är det iallafall och nu vet jag inte vad jag ska göra, blir väll TV.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0