love

nää nu hamnade jag i en såndär funderar situation!

Ni vet ordet KÄRLEK när ni tänker på det, vad tänker ni på då?
Jag tänker typ på närhet men även tom & jerry! Det låter konstigt jag vet, men tom & jerry jagar varann, hatar varann men dom klarar sig inte utan varandra.

Men är det endå inte lite sjukt att man vill inte ha det man kan få man vill inte ha den med snällaste hjärtat. Man älskar den man blir ignorerad av, och man ignorerar den man blir älskad av! Man älskar den som kan såra än mest, dom som man vet är idioter, man vet att den just DEN personen kommer garanterat såra mig men whatever? grejen är om man tänker som mig dåra så tänker jag mig att killen är ett sandpapper, han slipar och slipar det må göra ont, men när det är över, är man ny polerad och han är oanvändbar! Det är ett SKITBRA tips. Killar har den tendensen att vara bestämda vara bäst! ha rätt men ändå ska vi tjejer dåra alltid ha rätt om allt och alla! Då är det bara för killarna att ge upp. Men det är verkligen inte bra att hamna med en kille som du varit med om förr och gör precis samma saker, nu när man hamnat i den sitsen är det bara att slipa på, för en dag kommer jag vara ny igen, och då är det bara börja om!

Man ska inte be en kille kämpa för dig, för en dag gör han inte det längre då är det bara fortsätta gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0