En helt vanlig jävla .. dag?


Kanske ska färga håret såhär?
I ljuset på kameran blev mitt hår såhär och de ser fan snyggt ut! Får se hur jag ska grubbla över det.
Men idag är den en dag som alla upptagna ÄLSKAR och alla singlar inte bryr sig om, eller aa vi singlar har väll mysslyckas att skaffa oss en dejt feb 13, det är väll den dagen allt egentligen händer, alla brudar är ute över facebook och vill desperat ha en dejt över alla hjärtans dag, eller dvs en knullvän (ursäkta mitt uttryck), men det är så det är så undrar egentligen varför inte killar utnyttjar detta läge ist för att kommentera "du är forever alone"

Egenligen alla hjärtans dag är en dag man ska vara med den man älskar, om man älskar nån älskar man ben & jerry´s och blir överlycklig över att pappa & mamma ger en ask med geléhallon. Det jag vill komma fram till är inte att den här dagen är patetisk, och att man inte ska göra sig EXTRA snygg för lovar er ingen kommer märka nån skillnad alls, inte ens din pojkvän/flickvän. Han ger dig en nallebjörn som du kan vinna från gröna lund som de står "i love you"på, och hon ger dig ett par kallingar som i värsta fall du skrivit ditt namn på, på röven.

Innan fb fanns hur fan klagade man på alla hjärtans dag då? gick man runt o ba jag är ensam nån som vill ha mig och delar ut några kort här och var som man skrivit GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! Nån som känner igen sig? Det gör iallafall jag. Tror fan jag aldrig haft en dejt den 14 februari, och det är så de ska förbli.

Nu ska jag kolla på tv äta min frukost klä på mig sen dra till skolan.

Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0