1935

10 saker jag tycker om:

Känslan efter ha tränat

Känslan att vara kär

känslan på huden när man smörjt in sig

Sova länge

Utomlands

allt utanför stockholm

Stockholm

Vänner

Män inte pojkar

Min mobil

 

 

9 saker jag inte tycker om:

När hörlurar korvar sig i tusen knutar

När en god parfym börjar ta slut

när det snöar

när det blåser

Att flagna efter vart utomlands

Min färg i mitt rum

Att jag inte kan laga mat..

Lök

Gröna lund

 

8 bloggar jag läser:

läser inte många

mmamorsan.blogspot.se

annaellinor.devote.se

aa typ dom två

 

7 saker jag vill göra i framtiden:

Ha jobb

Ha man o barn

kunna laga mat

Resa mycket

Ha hus utomlands

plugga i lund/umeå/luleå?

Dö lycklig

 

6 saker jag är rädd för:

Bli sårad

Vara trygg

älska någon

Lita på någon

Gå ensam på kvällarna

spy

 

5 ord som beskriver mig:

Långtråkig

humor

knäpp

gillar äventyr

Helt OK

4 saker jag ser fram emot:

Ett bra förhållande

Flytta

resa med familj

Att bli 20 år

 

3 saker du är bra på:

Att provesera

Ta fram mobilen på lektionen

att inte va fokuserad

 

2 råsnygga killar:

Dessa två

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0