won´t give up

Redan söndag, redan läggdags om 9 timmar e det upp som gäller. Har gjort lite glosor, så har jag tränat idag och kollat lite matte fattar ju ingenting av det. Men imorrn e det även en sak att se fram emot! AIK - DIF på råsunda! Så jävla härligt och jag e så sjuuuuukt taggad så det e nästan bara stört, har längtat i veckor nu. Äntligen. Men slutar runt halv 2 så ska jag träffa denise och plugga lite, eftersom vi ska redovisa om samma sak i skolan. så de ska nog gå så bra så! Nu måste jag faktiskt sova, e inte trött men jag får försöka, pallar inte va trött imorrn o försova mig och massa skit. Aja, godnatt !
Jag och håkan för ca ett o ett halvt år sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0