Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Tjajalalala, har precis duschat sitter med en såndär krumilutt skit grej i håret, skit söt e jag faktiskt.
Sitter o lyssnar på den där vart jag mig i världen vänder, ÅÅÅÅh den e så fruktansvärt jäkla bra!
Men bloggen har inte varit uppdaterad på ett tag, men jag försöker så fort jag e vid en data, vilken kommer hända oftare. Min mobil e totalt död, :( Eftersom jag e så otroligt smart o glömmer laddaren i hässelby. Smart tjej dära.
Men livet leker för fullt, skolan suger eftersom de e plugg, spanskan kan definitivt ta sig i ärslet. Och jag saknar mina vener :( SUUUUUCK .. Aja ett bra lagom tråkigt inlägg sädär

PUSSSSSS

När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen
Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla
Och vid tomhetens botten står vi på toppen

DEN SVENSKA BJÖNSTAMMEN-VART JAG MIG I VÄRDEN VÄNDER!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0