från vinter till vår, från sommarn till höst - kärleken gav alltid tröst

Godnatt på er alla!
Imorgon ska jag va i skolan kl 8 ist för kl 9. Men vi har dock ingen gympa så det är skönt! Ska på möte imorgon kl 8 som handlar om att bli diplomerad gymnasie ekonom. Skit kul. jag och 4 till i klassen blev utvalda till detta möte. Känns awesooome. Jag har precis gjort två st uppsatser. Har en till att göra men det får bli imorgon eller nått. Va hos tandis idag, laga ett hål. Fick tid så jag kan laga en tand som har gått av lite. Känns bra att de skall göras iallafall. Har en hemtenta att göra nu så gjorde alla små grejer nu så jag slipper skiten. Så e jag fokuserad på hemtentan ist.
Perfa, men nu blire natt.

PUSSSEEEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0