alla dagar som gått, alla dagar du sårat mig och nätter jag väntat, beredd på att förlåta dig.

Nu ska jag dra en "Amanda" dvs en klass vits som verkligen är uttjatad i klassen ..
CHA CHA bloggen!
Idag har jag varit i skolan, inte gjort ett skit egentligen. Vi kom på en affärs idé som sög ärligt talat.. Det var faktiskt ett svårt case. Började dagen kl 13 slutade lite innan fyra (okej 6 minuter innnan). Men med tanke på affärsideer har jag sam och Wuangen vääärsta ideén som e grym, till Engelskan. Men att tala engelska blir en annan sak typ F.

Inget annat att berätta så ha en bra Onsdag, lär väll gå ner till gården idag fast borde ju plugga.
Puss

Sov med ena ögat öppet, för snart hämnas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0