when you´re gone there´s nothing to say

Skit fin bild jag hittade på fb som alexander hade lagt upp.
som sagt regna det rätt hårt här för en timme sen!
Tjeeeena!
Idag har de varit idrottsdag, jag cyklade dit med ida vi va tidiga så vi låg nere vid bryggan ett tag vid lövsta,
lyssna på musik njöt av morgon solen, myyyys.
Jag spelade volleyboll det g ick sämst för mig..
slutade runt 12 och bar varit hemma och pluggat lite o sådär.
Aja, ska kolla på TV eller någor så blir de "Green street hooligans" ikv fan vad den e bra!! hare bra!
























Jag älskar dig, du betyder mer för mig än du tror.
Stöttar dig, tröstar dig och finns alltid här för dig.
det finns inte många som dig, jag kommer aldrig
lämna dig, Ett år såhär nära vänner som vi varit,
kan inte önska mig en bättre ungdom. Tack min mimmi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0