knaaaas

''
går inte att rotera bilden så de får bli sådär.
en bild från cityakuten idag..
Heeeeej bloggen.
Ganska dålig uppdatering, de vet jag. Men har varit lite upptagen men idag har jag varit först hos tandläkaren i drygt en timme och lagat min tand så nu kan jag inte öppna munnen alls nästan haha. Gör ont som fan. Men de gjorde inte så ont som jag trodde. Sen när jag kom hem hann jag väll va hemma i 40 minuter sen fick jag skiiit ont i mitt öra och så kollade jag så blödde det i örat, så va på sjukhuset ett ganska bra tag. Ska till sjukhuset igen och gå till min läkare så jag är säker på att de inte är något fel! :)
Men har precis ätit middag, ska väll chilla lite.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0