Det är inte alltid det bästa räcker till

Mitt underbart fina broderi jag kämpat med i en timme nu.
Fan stolt hur resultatet blir, ska bara göra bladen och de med andra stygn, den lär va klar snart.
ser ut som tyget är helt fuckat men antar att ljuset blev knaas  där men iallafall.
Idag har jag varit helt insatt på att de är torsdag.  men men de är det inte! har redovisning imorrn, ska prata  om integration o så. Får se hur det går, ska även redovisa i bilden och sen spela upp i musiken, och sticka en mössa! haha, klar med alla grejer behöver bara redovisa dom o visa upp förutom stickningen som går sääämst! :(
Får be om hjälp.. men  får se vad jag gör ikväll också. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0