sjuuukling!



Turkiet!!

Snart blir jag bruuun igen för de är bara 19 dagar kvaaaaar! ÅÅh vi dör typ.
Så jävla mysigt de ska bli.
Är just nu hos farmor är hur sjuk som helst asså jag pallaaaaar inte mer.
Det är ju jobbigt att vara såhär sjuk! Har stoooor förkylning som gör så jag får vääärsta huvudvärken och sen så hostar jag som en jag vet inte vad. Och jag vill bara bli frisk!

Jag ska in till stan idag senare och leta efter någon bikini, blir ju inte frisk när jag e inne så då testar ja vara ute.
ska in med farmor så hoppas de går bra.  hehe.
annars har jag bara tråkigt eftersom de inte är några bra program på TV. Menmen, pussen på er så ska jag krya!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka jävla tuttar!

2011-03-30 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0