du är verkligen som en spårhund utan luktsinne

tjaaaaaaa!
Idag har jag gjort massor! och klockan e 15.41
Jag har;
  • Städat och rensat alla mina kläder!
  • Tränat i en och en halv timme, ben, armar,mage och rumpa.
  • Duschat och eppilerat mina ben så dom e hår fria!
  • Smörjt in min kropp med body lotion.
  • Och målat naglarna!
ja, det va nog de mesta jag gjort idag. och de har tagit 4 timmar. Fasiken vad tiden gick fort.
hehe, får se vad jag gör sen. Är nu pigg och stolt. ska börja springa och försöka få ut ida.
Det ska gå!! Men imorgon ska jag o pappa hem till ida och då ska vi prata om florida.
Åh ni ska vet hur taggade jag o ida är!!! det e sjukt.
Jaja, nu ska jag hitta på något att göra puss.


Jag säger bara en sak, jag tar dig.
Jag tar de du älskar.
Jag äger det mer än va du gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0