Count on me


Märkte inte sååå mycket på min nya hårfärg i början men kollar man på bilderna så ser man att jag va väligt mörk! man märker verkligen inte själv. men de blir bra tills jag och ida åker till Florida så bleks de lite till så blire nog en peeeerfekt färg. ÅÅh ni ska veta hur mycket vi längtar. ska fixa passet där imorgon också så man får kommma in i landet typ. någon ansökan man måste göra. sen ska vi nog kolla på en person inne i stan. Fjortis antagligen... Men iallafall får se hur planerna blir imorgon vad jag hinner eftersom jag ska även kolla igenom lite fysik eftersom jag har dedär jävla fysik nationellaprovet nu på onsdag. Happy... Har pluggat massor också. Helt slut nu..
Men e iallafall i haninge. Ska lägga mig snart om jag ska orka gå upp imorgon men godnatt på er.

Pussen.


Veeeerkligen dags för mig att susa nu!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0