vänner är de bästa man kan ha

Om en halv timme bär de av mot mormor & morfar i tungelsta.
hääärligt, ska äta mat och sen blire PAJ med vaniljsås.
de blir gott! hehe. Min lilla bästa vän va så sööt, fick en så sjukt söt text
av henne som jag såg sen när jag vaknade upp, gulliga vänner man kan ha!!

 

Jag vet inte hur jag ska förklara för dig hur mycket du betyder för mig. Jag har många vänner, men jag har bara en som är som dig. En vän som vet ALLT om mig. 1 och ett halvt år har vi varit med varandra ungefär varje dag. Vi har varit i Florida med varandra, gjort så sjukt mycket det är sjukt. Jag har haft mina dåliga dagar och betet...t mig illa mot dig och du emot mig. Men jag vill inte att det ska hända igen. Jag vill inte förlora en sån fin vän som dig. Du är ett måste i mitt liv. Extra syster? yes box. Jag kommer finnas för dig, dag ut och natt in tills jag den dagen jag dör. Då kommer jag vaka över dig istället. Utan dig är jag borttappad som du och jag brukar säga. Så sant som det kan bli. Utan dig är det som att jag ska vara vilsen i skogen och inte hitta hem igen. Musse och Mimmi kommer du ihåg? :$ Du är fortfarande min bästavän. Jag älskar dig är inte ett ord man bara säger för att säga det, det har en mening i det. Jag tänker inte sitta och skriva massor. Men du kommer aldrig fatta hur mycket jag behöver dig. Min syster, solstråle, mimmi och musse. ♥ vet inte mer jag ska skriva.
Till denna bilden som säger sååå jävla mycket!

Musse&mimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0