de blev aldrig vi men jag drömmer fortfarande

tjeeeeena!

kom hem för lite mer en em timme sen från allsång på skansen sen grönan efter de där vi hälsa på min syrra när hon jobbade, vann ett gossedjur på "garanterad vinst" grej... hehehe.. men men. de va ju kul så fick jag en nalle av borken också. gulliga vänner man har. men allsång va grym, veronica maggio, sara varga, eric amarillo eller hur fan skiten stavas. han e såååå ful men grym låt. haha. illa de där. imorgon ska jag bli hämntad av mormor så åker jag och syrran på en liten frulle där hos mormor o morfar i tungelsta. sen ska jag in mot stan och träffa min käääära efterlängtade vän Alexandra brostöm!! ska vi hur bra som helst.

men ni fär ha de toppen. puuuuuss


filip förra året på allsång hahahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0