blev pigg och tråkig

Nämn något som gjorde dig glad igår: att vara med vännerna
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov i idas lillebrors soffa
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade fb
Det sista du sa högt: svarade på om jag borstade tänderna
Det senaste någon sa till dig: mamma; har du borstat tänderna??
Vad har du druckit idag: cola och saft
Vad var det senaste du åt: ostbågar
Vad var det senaste du köpte: mat

Vad är det för färg på din ytterdörr: röd
Vad är det för väder hos dig nu: svart

Godaste glassmaken: chesecake
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nä
Sover du tungt: om jag gör

Drömmer du mardrömmar: kan hända

Trivs du med ditt jobb: pluggar
Favoritklädsel: jeans o tröja
Favoritlåt just nu: veronica maggio inga kläder
Vad ser du om du tittar till höger: väggen

Vad gör dig glad just nu: sömnen
Vad gör dig mindre glad just nu: att bli deprimerad
Vad ska du göra härnäst: sova
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite trött
Favoritgodis: spöken/bläckfiskar, alla säger olika
Kläder just nu: troser och tröja ev. täcke
Sommarplaner: inget mer planerat
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nej inte min speciallitet
Morgon eller nattmänniska: morgon..
Är du kittlig: mmmmmm..
Snarkar du: andas bara tungt
Äckligaste insekten: getingar eller spindlar
Längtar du mest efter just nu: skåne
Vad är viktigast för dig: att må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0