vi är inte sådna som i slutet får varann

Sammanfattning av år 2010
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
If i did!

Har du några nyårslöften?
Ska börja träna mer!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
neeej

Vilka länder besökte du?
Riga, turkiet.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Skolavslutningen

Vad var din största framgång 2010?
Mycket, men nog att jag tog tag i mig själv.

Största misstaget?
Gjorde alldeles för många.

Bästa köpet?
Massor

Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Massor

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare 

Vad önskar du att du gjort mer?
Brytt mig

Favoritprogram på TV
Brukar inte titta

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firad, sen senare hade jag tjejmiddag!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Helt olika

Den bästa nya personen du träffade?
hmm, jag vet faktiskt inte!

under 2010.. 

Gjorde jag många bra saker


Har du gråtit?
ja

 

Har du skrattat?
Ja!!

 

Har du sovit i tält?
Tror faktiskt inte de, fan!

 

Har du sovit under bar himmel?
tror inte de?

 

Har du varit på Liseberg?
nej

 

Har du varit utomlands?
ja

 

Har du varit i en annan stad?
ja

 

Har du bott hemma?
jaaa

 

Har du sökt tröst hos en vän?
JA, tur att man har vännerna!

 

Har du sovit över hos en vän?
yes

 

Har du varit kär i en vän?
inte kär

 

Har du fått mer en fem nya vänner under året?
Bekanta

 

Har du pussat någon?
yes

 

Har du kysst någon med känslor?
ja.

 

Har du kysst någon utan känslor?
ja

 

Har du varit tillsammans med någon?
ja

 

Har du varit kär i någon?
Ja

 

Har du sovit med någon av motsatt kön?
Jadå

 

Tyckt om någon med motsatt kön?
Ja

 

Haft sex?
jo, de har jag

 

Haft sex med fler än tio personer?
Nej, aldrig

 

Har du badat i snön?
Nej!

 

Har du önskat att någon skulle dö?
Nej de har jag inte

 

när har du som mest..


Gråtit under 2010?
nätterna

 

Skrattat under 2010?
Alltid

 

denna månad..

Har du varit kär?
nej

Har du kysst någon?
ja

Har du pussat någon?
ja

Har du kramat någon?
joo

Har du skrattat?
hahah aa

Har du gråtit?
Nej

när..

Grät du senast?
vet inte!

Skrattade du senast?
nyss

Duschade du senast?
igår

Lyssnade du på musik senast?
i skolan!

Hade du kul senast?
Alldeles nydligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0