6 JANUARI

Heeej!
Har faktiskt tänkt på en sak! Om man undviker misstag så är de då misstagen kommer, om man bara kör på och kör sitt race, gör man endå misstag. Men man lär sig av dom, om man e ung och dum lär man sig och blir vuxen och erfaren, FAKTISKT.
Men om något annat nu, får se hur den här dagen slutar, vill helst inte gå ut eftersom just nu snöar det saaatan, hehe, aja, får se vad som händer. Som alltid hihi.
Och igår var jag på bio, det blev Narnia, jag tyckte den va sjukt bra. Såg även i 3D inte så många effekter men men, har även lagt upp en mapp med val till gymnasium! faktiskt rätt bra.
OLIKA SKOLOR TILL VÄNSTER SOM JAG VILL SÖKA TILL.
SEN TILL HÖGER, MINA BETYG OCH UNDER ÄR DE INFORMATION OM SKOLORNA!

Bra va ? :D de blev ju rätt bra endå.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0