Lång text nu, men de bara e så


trötter just nu och sliten.

Varför får man inte som man vill. varför ska allt vara så svårt.
Att man måste kämpa för något som e värdelöst att ens försökt kämpa för.
Man inser de alltid i slut ändan. Jag har gjort jävligt mycket som jag ångrar.
Men antar att man måste ångra för att förstå vad man gjort för fel.
Vissa saker låter jag gå för långt. Som allt man gör blir en smärta.
Vänskap, familj, kärlek och skolan. Exempelt.
Allt går någon gång fel där. Hur mycket man en försöker med allt, så går de åt skogen. Ibland önskar jag att de jag gör blir en mardröm, och jag vaknar upp
och inser att de va en dröm. men dessa senaste gångerna har jag inte vaknat upp.
Får sluta va så blind, och öppna ögonen utan att göra så många misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0