kontakt annons

 

Hej.

Mitt namn e mechrud. och jag är 15 år och gillar att vara med min käraste vän bengan. Vi brukar sitta vid gröna dagiset eller röda dagiset och rita kakor. Om ni ser oss ber jag om ursäkt för mitt uppförande det kan jag lova. Nu ska jag berätta lite om mig själv. Jag bor i hässelby men även haninge ibland. Jag har en mamma & en pappa såklart. Pappa e född år 1969 och mamma e för 1972. På mina dagar brukar jag vanligen vara i skolan och studera. Dom som går i min klass som jag tycker om e Anton, rickard, sofia,adam och några till men dom tycker jag definitivt om mest. Om ni är intresserade av mitt liv och vill bli ihop med kvinnan ovanför så ring henne! Lovar att du inte skulle ångra dig! mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0