vändpunkt


Ni ser mig med ryggsäck där på bilden?
ni ser killen där brevid med röd svart vit tröja åt höger om mig som tittar på mig?
Jag ska ju nämnligen åka till Krigslida idag ska till Mormor och morfar.
Så innan det kl 1 ska jag möta Pontus som han heter vid "Parken".
Jag o han har inte träffats sen jag flytta till hässelby. Vi har känt varann sen
dagis. Och vi va bästa BÄSTA vänner fram till jag flyttade. Det är åtminstånde
10 år! Nu tre-fyra år senare ska vi ses, Gissa om jag e taggad! Sen igår på coop
träffade jag ju den gamla fritids läraren! Lenart. Jag kände igen han såååå
mycket men jag fick verkligen inte in vem det var. Jag har haft han,
min mamma har haft honom som "lärare". Väldigt coolt att han kände igen mig.
Men jag ska bara chilla nu ett tag tills klockan e typ 12.

Puss på er från en jätte taggad bellson :D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0