Spa good feeling for you

Tjena!

Kom alldeles nyss hem från stan med syrran och mormor. En riktig mysdag blev de minsann. Grymt skönt. Vi var på Clarion hotel sign jätte mysigt. Utomhus pool och bastu och massa mys. Jätte trevligt var det.
Men sen åkte vi och åt lunch och de gjorde vi i Karlberg. Suchi eller hur de nu stavas. haha, ätit någon gång innan men det var faktiskt okej! Sen så bjöd han som jobbade där oss på maten haha! Någon bekant till mormor. Jätte snällt. Sen så gick vi vidare och fikade lite. Choklad och en bulle. gottigott. och nu e jag hemma ska snart dra mig till Farmor jag och patricia. Hon kom hem från Finland nu och ska åka imorgon igen. Så vi ska vara med henne äta middag där lite senare. För nu e jag allt utom hungrig haha. Ska träffa sofia imorgon är de planerat också. Så de blir ju kul. Måste åka in till stan och köpa en jävla kula till min piercing också. orkar bara inte.

men nu ska jag väll dra mig till farmor, Puss på er!



DÄR låg vi och degade. 35 grader i poolen 0 grader i luften och utsikt över Stockholm.
Kan de bli bättre? ååh vad mysigt vi hade!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På st eriksplan var det

2011-03-01 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0