Test

RLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 20
Vad tycker du om kärlek? svår
När kramade du någon sist? inatt
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ja de har jag
När kysste/hånglade du med någon sist? igår

Ångrar du det? nej
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? typ nyss
Har du hånglat med någon av samma kön? pussat

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: troligtvis kanske
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? kanske

Gjort något riktigt dumt? det har jag säkert
Gjort något du verkligen ångrar? ja!
Varit nykter på nyårsafton? Förra, nej?
Åkt ambulans? ja
Gjort nåt olagligt? slängt skräp haha
Blivit polisanmäld? nej de tror jag inte
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? för stunden
Skämts över dig själv? bara på fyllan
Sagt jag älskar dig och menat det? till vänner ja
Tar du droger? no
Dricker du? antagligen..
Vilka kläder sover du i? beror på vem jag sover med

Varit kär? Hänt en gång
Har du va
rit kär i någon du inte haft chans på? nja
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? spelar ingen roll
Vill du ha barn? kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Andreas
Du kysste? ..
Du gav en komplimang? cecilia
Såg dig gråta? Danne & Ida
Fick dig att gråta? Ida
Du gick på bio med? Marcus , Angelica och Danne
Skällde på dig? minns inte
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? Aaa
Pussat någon? ja
Strulat med någon? yes.
Haft sex? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? alltid
Saknat någon? yesss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0