Jag hade famnen öppen och jag ställde inga krav

You say that I'm messing with your head
All 'cause I was making out with your friend
Love hurts whether it's right or wrong
I can't stop 'cause I'm having too much fun
So what if I go out on a million dates?
You never call or listen to me anyway
I'd rather rage than sit around and wait all day
Don't get me wrong, I just need some time to play
DIF-AIK på tordag! HA EN GOD JUL ERA APOR!
Efter en skol dag är jag så sjukt trött, började 12.20 började skriva på essän nästan direkt fram till kl. 15.30!! Bara skriva skriva.. sen kolla vi på film, inte så ansträngande, sen hemåt göra klart uppgiften vi tidigare jobbat med. Men nu är jag klar o kommer hoppa bums i sängen! Så imorrn blire skol avslutning!! ÄNTLIGEN!
Aa, men hare bra så länge så får vi se hur bloggandet går på lovet.
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0