I belong to you

Godmorgon!!
Nu börjar livet suga på riktigt, blir förkyld nu och sen har jag ont i halsen ni vet sådär ont man får om man sväljer!
Precis lagom till lovet också.. fan! Varför alltid jag för? Åt första julmaten igår, inser fortfarande att näää det är inget för mig de där med prinskorvar, rödasmörjan och allt annat det ända jag äter är väll ägg med rom, julskinka och KÖTTBULLAR, och en bit potatis.

Ska börja fixa mig sen ska jag och farmor gå till bibblan eftersom dom skickade ett brev och sa att jag inte lämnat in en bok som ÄR inlämnad.. Så jävl dåligt just därför hatar jag biblotek för dom kan inte göra sin ensak och kräver sedan pengar av mig -.- Kommer inte att hända.

aja men måste börja fixa mig, ha en bra tisdag!

SOOOOMMAR SOMMAR OCH SOL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0