Den kloka kvinnan blir glad när hon anses vara vacker. Den vackra kvinnan blir glad när hon anses vara klok.

Heeej alla
har varit så sjukt dålig på att blogga jag vet men bloggen kommer typ i sista hand då jag har tråkigt och verkligen inget att göra, imorgon består dagen av skola till kl 17 sen plugg eftersom en skit viktig uppgift ska in, suck ..
Känner mig inte motiverad alls för att gå i skolan men nu är det bara 3 dagar kvar sen lov sen blir kämpa på som fan i skolan + jobba! Kommer fan vara totalt död i sommar men det kommer bli värt det! Massa pengar blir det iallafall och det är aldrig fel.
Har ingenting alls att göra idag så ska väll ta det lungt eller nått, vilket jag gjort hela dagen, om de inte hade varit snö hade jag gått ut en stund men de orkar jag inte heller.
Så puss på er så länge så får vi se när nästa inlägg kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0