2011!

Snart tar 2011 slut och sitter och tänker efter vilket jäkla bra år jag haft! Många fina stunde med vänner, pojkvänner, långdistansförhållande, resa till florida, galna kvällar på hösten, kvällar och dagar!
Året har varit nått så sjukt bra och jag har massor med erfarenheter utav detta år, misstag som inte skall göras igen, kärlek man ska unvika, ta risker!
Hoppas verkligen 2012 blir ett lika bra år till och med enu bättre! Hoppas på en bra början imorgon till 2012!
Tack alla som medverkat detta år!
nyår 2010-2011!
JANUARI!
Kvällar hos ida ( tror det var detta år )
Florida!
Härliga stunder i riddersvik!
Midsommar!
Skåne!
Haha, faktiskt ett par härliga stunder ..
AIK matcher!
BAL!
Vattenskoter (en av mina bästa upplevelser)
Kvällar med Tommie!
Sommaren
Ett par bilder från mitt år! som sagt bästa året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0