En önskan om livet visat sig vara en dröm..

Jag har alltid tyckt att det varit bäst att ta emot smällen och bara hålla käften.
När jag väl öppnar den blir de bara fel. Fast än jag kämpar för  att behålla dig kvar
kommer motgångar som jag gett upp och insett att mina sår dom läker.
Tjeenare! En "tuff" skoldag  har gott och imorgon ska jag dra mig mot den elaaaka tandläkaren :(
huhu, dom kommer typ misshandla mig. Har aldrig haft hål får hoppas jag inte har det heller. Men ska försöka få dom att laga min tand! snälla dom är om dom gör det. Men ikväll blir de gården för mig dårå, skönare än att bara sitta hemma. Kollade nyss på "the social network" facebook filmen. Direkt efter så kollar jag facebook utan att tänka på det. Tänk er hur ofta man kollar Facebook. Facebook i mobilen. Hur ofta man säger vänta ska bara kolla FACEBOOK. Facebook har blivit en drog precis som PEA var förr, Själv va jag inte lika uppdaterad som jag är i facebook men endå. Ska chilla nu ett tag iallafall.
Puss på er!

7 dagar kvar till ni vet vad? ... FLORIIIIDA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är den otroligt söta blusen ifrån? :D

2011-04-13 @ 17:21:36
Postat av: rebecca

SNYGG BILD. PROFILBILD PÅ FACEBOOOOOOOOK!

2011-04-15 @ 21:50:51
URL: http://rebecabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0