love


miss you and love you.





Tjeeeena, har inte bloggat på ett tag, har varit upptagen och inte orkat sitta vid datan, hehe. Igår va jag med Borken och filip iallafall och vi chilla och tiden gick iväg och vi sov efter ett tag. men tydligen fick filip inte sova pga mig.. hehe. lite dålig sådär. Men just nu kollar jag på Gossip girl fan länge sen man såg det. Ska till skolan imorgon så ska väll upp halv 6, jippie. Men sover jag snart så sover jag ut feeeett skönt. har hittat lite grejer till Florida resan som är om 8 dagar. SKIT KUL ska de bli och jag e så sjukt taggad. Dagarna går fort nu hoppas jag så jag snart är i värmen. Där imorgon är de sista måndagen sen så åker jag upp i luften. Planet går 09.10. Får se om jag hinner blogga innan det är hos mamma nu i veckan så fort kommer det gå.

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0