It hurts real bad, I cant sweat that, cuz I liked a asshole

tjeeeeenare
idag började jag med att gå i skolan sen pluggade jag i två timmar och sen gick jag till gården och mööös lite. I måndags va jag på AIK-DIF slutade med 0-0 dock tråkigt att de inte blev mål i huvudtaget. Menmen. Ska strax sova ska bara dricka upp mitt te! Nerladdningen till florida är nu 12 dagar! Biljetterna och visumet är helt klart ledigheten också! sjukt sköööönt. kommer bara ha två saker att plugga till sen dårå men de e naaajs endå. Är en redovisning jag ska planera så jag för högre betyg i historia eller samhällskunskap! sen litteratur... mindre kul. aa men ska slagggaaa snart puss på er!
HAHAHAHHAHAHAHAHAH, matchen.. bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0