så sjukt glad idag !

tjaaaa på er !

idag blir det så att jag ska fara uppåt i landet ! det ska blir sjukt kul !
Vi ska ha riktigt skönt där uppe. najs att komma ifrån stockholm.men nu är det inte längre kvar tills jag åker enu längre upp och ska träffa viktooooor !!! det ska också bli sjukt najs. känns som jag gillar säga uppåt i landet när jag åker upp.. (a)


Men iallafall, igår va jag ute på en lång promenad med sofia. asså det va så sjukt mysigt. sen så gick jag hem, då kom martin förbi med moppen! det var nästan min räddning. jag va så sjukt trött. så kom han räddare i nöden haha!

sen så idag .. ÄR DET UNDER 10 FUCKING GRADER, och jag ska dra till skolan idag, sen ska jag till banken sen hem sen in till stan. så ni får ha de bra käraste människor!


ps... bara 14 dagar kvar tills jag fyller år. hiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0