lovekiller

heeeeej

Sitter nu och segar, har varit uppe sen kl 07.30 för jag e sjuk! nej men de va ju kul.
eller inte ? haha

Imorgon blir det iallafall skola igen, tråkigt men det måste göras tyvärr.
Inget bloggande idag för jag typ legat framför tv:en och kallsvettas..
Enu värre, inte så att jag fejkade min sjuka och somnade om,
nej jag har varit vaken hela dagen och på varje kanal e de typ ansiktskprudukter..

ÅÅÅH, ingen posetivt med att vara sjuk.
vila till mig tills imorgon! sen måste jag plugga in SO :n. gjorde det igår, men lite övining till.

aja puss !

en dag som iallafall jag minns !


gulliga jag ! :D

hur najs ser inte det här ut ? :O

mitt ute i ingenstans , och sover eller aa "sover"
 
Skönaste håkan !! :D



jag är nog inte den endå som saknar våren/början på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0