bilder

du kanske säger du bryr dig om mig, men bevisa det dåra för en gångs skull.
I really belived at you, now.. i don't know anymore, enjoy this becuse you really hurting me.
Allt jag vill e få bort dig ifrån mitt huvud , men det är inte lätt. men jag ska lyckas.
I will crawl until i can walk again, then i will run away until i kan jump, and when i´ve lurn ju jump.
I will fucking fly!


Tjaaaaa!
är hemmas mamma, vi har ätit för ett tag sen. har känt att jag ätit väldigt mycket fett i helgen. Men det har jag verkligen behövt, så snart blir det även choklad pudding. och vet ni?? 6 dagar kvar till jag fyller år, om jag räknat rätt är det 51 dagar kvar tills jag drar till norrland. så jag e uppe på moln just nu. hihi.
Men det blir en kväll hemma med mamma dock. men även det kan vara mys ibland ! puss






1. från den 7 september när jag mamma och sofia var på blue man gruop vilket va awesome
2. en vanlig egoistisk bild haha
3. en bild från dalarna
4. en bild från dalarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0