skriver av mig lite

heeeej ! :D

dom senaste två dagarna har jag pluggat och pluggat, imorgon är det en sista grej kvar i skolan sen har jag lov och då ska jag till norrland, ni kan inte fatta hur mycket jag längtar asså det är helt sjukt! Har aldrig varit där och nu ska jag dit för att träffa min lilla eskimå! :D ska bli så jävla kul ser fram emot det riktigt mycket!
det va det positiva med detta inlägg och att det gick rätt bra för mig på So provet idag! känner mig riktigt bra asså! men det negativa är väll att jag saknar IDA som fan :( hon ligger liksom på dagarna och solar medans jag typ är i skolan och fryser! detta liv är inte rättvist ibland. hehe.. :D
men nu ska jag ta och sova puss på er ! <3


Har en sak till att tilläga ,och det är dom här 3 åren i hässelby villastadskolan har varit riktigt bra och jag har faktiskt en helt underbar klass, egentligen, tänker hur mycket jag klagar på alla och allt hela tiden i klassen, men min klass den är fan riktigt bra och jag kommer sakna den som fan sen när jag slutar skolan,jag HATAT min klass ibland, asså bokstavligt talat. men E&F är fan den klass som jag kan vara mig själv i.
Första gången jag säger detta att jag faktiskt gillar min klass, men det är sant,helt ärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0