grow older

tjaaaaa,

idag har jag haft halv dag och så har jag varit i skolan haft svenska och sen engelska, kl 10.10 slutade jag och jag gick hem till sofia, efter ett tag kom julle, och vi drog till kista. har inte varit där så säkert ett år!
Sjukt länge sen sist iallafall. sen åkte jag vidare och va med andré och jonte, vi chilla bara. sen drog vi hem till andré han och jag, chilla lite till kolla på någon racer film som gick på tv. och nu sitter jag här hemma och ska sova nu! så puss och godnatt!!


haha, så söta vi är !

jag skulle modellera lite

skyller på att adam är dålig på att fotografera !

och jag försökte ...

lille korven ska spela lite i måndags:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0