VILL UTOMLANDS!

Imorgon blir de knaaaaas, jag ska åka buss till skolan kvart över 7 för att vara i skolan halv 8! för att vi ska på ett jävla museeum! typ om islam, så jag måste bäara slöja, säkert vackert, alltid...! Haha, så det är lite lagom surt att vakna tidigt. men idag har ja varit inne i stan med Ida, hon letade efter en jacka, så vi gick till red devil. hon hittade en där som hon förmodligen kommer att köpa. sjukt fin, sen skulle jag köpa hörlurar, så vi skulle gå till kungsgatan 41. innan hade vi snackat om att de skulle vara typiskt oss att typ fråga någon vart tunnelbanan låg och sen är den precis bakom. men iallafall, så ser jag kungsgatan 44.. 42.. osv, sen stog vi där och ba men vart i helvete är 41. Då skulle precis Ida fråga någon. HAHA.. tyvärr så hann vi inte skämma ut oss tillräckligt för jag vänder mig om så ser jag Kjell&company. haha komiskt nog! haha. synd att jag märkte för jag hade garvat som en jag vet inte vad om hon hade frågat så va de precis bakom oss. men duktiga är vi såklart! men nu ska jag upp kolla på tv, dricka tea sen sova. Sköööönt. är vid mitt gamla nu och skriver med datan. så så fort jag fått in min data i mitt nya så kommer bilderna upp!

men puss och kraaaam!




brun eller vad ?!
och jag sa att jag va blek.
pppphhsp, vill ha tillbaka brännan!!


Kommentarer
Postat av: Alexander KIm

det här var den bästa bloggen jag har läst på länge tumme upp för dig fortsätt i samma stil skit i vad andra säger

jag gillar denna blogg :) och ser fram emot nästa inlägg



en sak jag skratta åt var

vad säger du om din kompis blir överkörd av en buss:

svar:skit samma hahaha, så om vi träffas någon dag kan det vara smart att ta med sig första förband :P

2010-11-11 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0