if we ever meet again,

det har snöat nu i kanske två timmar, och det slutar inte!! åh det suger, jag håller på att fixa ihop mina grejer så jag flyttar in i huset nu, bara över vintern. Kommer frysa sönder här annars, datan följer såklart med. Har bara bäddat nytt och packat de småsakerna. Synd att det är så kallt, för jag gillar mitt rum, nu får man leva i en typ 90 säng om de inte är en lite större. vet inte, men men låter så fort man rör sig, asså kul?! Säger bara inget posetivt med denna dag, får se hur de går senare idag, ska upp till vällingby och ha teckenspråks lektion inne på Åhlens, asså faaaaaaaan, sen ska jag hem och sen vara med andré, förmodligen, ska göra klart lite i mitt rum här, lägga sängkläder i tvätten osv. OCH BILDERNA FRÅN NORRLAND KOMMER SÅ FORT MITT RUM ÄR KLART ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0