BLOGGRAPAD! ALLA LÄS NU!!!!!!!

ChaCha bloggen! som ni kanske märker så är de inte bella som bloggar just nu, även om hon är awesome så fick hon ta ledigt idag för att låta mig ta över. de är schysst, även om ja int ha en blekaste aning om vad de är jag ska skriva om så, hoppas på åtminstone ett leende av någon som läser eller iaf en kommentar ;) hm, vet att ni tänker, orka kommentera, men tänk såhära. om ni kommenterar så kommer ni värma upp en stackars stelfrusen killes hjärta. jag bor i norrland(som int är ett land) så därför är de såklart kallt, de kan bella intyga! och nej, de finns inga isbjörnar här, iaf inte än. eller jo, vi har jue brunbjörnar!
men till saken, visade henne downtown skellefte idag, tog ca en kvart... plus centrala ursviken (15sek...) sen tvingade jag med henne på de som i skellefte nästan klassas som religion, HOCKEY! jo, hon hejade faktiskt på AIK, och för er som inte vet de så är det skellefteå AIK och inte några solna wannabe jag prata om, de vann med 4-1 och vi han även med att se ett slagsmål mellan adam larsson(<3) och nån random timrå spelare, som för övrigt åkte på däng... jag försökte även visa henne en skog, men hon klaga och sa att hon inte kunde se den, för de var en skog ivägen?!?!? just ja! imorgon tagga vi att åka skridskor, håll tummarna för mig för jag antar att vi kommer att pröva gravitationskraften ganska så många gånger, hehe thats so funny... hm, jag gillar att skriva "punkt,punkt,punkt" intresseklubben antecknar jag vet.  bjuder på en bild från matchen också! / anonym norrlänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0