städat, fått g i engelska, redovisat två redovisningar CHEEECK!

Hahah, en fin bild i tommies lilla sega båt ;)


Tja faaan, idag har jag redovisat två gånger engelskan gick bättre än svenskan , men imorgon har jag matte prov oxå. sen så är det ett prov kvar som jag måste börja plugga med typ redan nu. Så allmänt så kommer jag nog dö. juste hamnade i koma idag för er som vill veta. sprang på gympan. helt förlamad i benen. men jag överlevde trotts allt. haha. Har städat mitt rum idag rensat och allting ! tagit ut mattan så nu är de lite bättre space och finare tycker jag ! mycket lättare att städa nu också.
men jag ska väll typ äta snart, så ha det perfa !

kiss

/ bella

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0