saknaden är stor.

Frida, Hanna & Bella.
Ni två är guldvärda!


Känner sommar nu, äntligen lite sommar känslor.
Men jag saknar förra sommaren mest av allt.
Saknar lägret i Arboga, saknar turkiet, saknar finland, saknar landet.
Saknar ALLT! seriöst allting.
Tänker tillbaka nu, seriöst saknaden är så stor så jag typ spricker.
+ att då var man brun, man mådde fan som bäääst.
Sure jag mår toppen nu, men det är ngt som saknas.
"Förra sommaren, det är det som saknas.."


Ras Cricket - Skin

När jag gör den här tänker jag på Hanna & Frida två underbara flickor.
Då menar jag bokstavligen, ni gjorde pricken på i;et så att jag fick en bra sommar.
Saknar er något otroligt!


Kommentarer
Postat av: fridaa

JAG ÄLSKAR DEJ BELLA!

2010-05-13 @ 17:41:57
URL: http://ttheamateurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0