..

Tjaaaaa,
Som sagt så lyckades jag försova mig, även fast jag INTE skulle göra det -.- vaknade 20 minuter innan vi började fixade mig på 8 minuter! tog cykeln och cykla till skolan!! Nu har jag forbi för cyklar, Cyklade hem på lunchen eftersom jag glömde gympa kläder, jag har pollen allergi så jag är förkyld och allting kan knappt prata !
Men efter skolan så solade jag här hemma , sånt skönt väder, solade i typ 2 timmar. Sen åt jag mat, drog till gården och varit där hela kvällen. Pratade ut med martin , vilket var JÄVLIGT skönt faktiskt. Men aa.
ska stanna hemma imorgon eftersom jag inte mår så jävla bra! Tar ögon droppar, och allting!

JUSTE, när jag vaknade imorse vad skrek jag när jag kollade på klockan jo - JAG HATAR MITT LIIIIIIIV!  sen sprang jag upp
Jipppiiiii ! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0